oh we live in a beautiful world, yeah we do, yeah we do :)

HÄJ!

Har inte bloggat men nu tjatar mariejäveln att jag ska blogga!
Nej jag skojar bara marie är ju jätte gullig!
I julklapp fick jag lite saker men dom bästa sakerna var HAARP och en TV att titta på den på :DD
32tum, lcd, hähähä. 

Idag har jag varit med marie i stan. Ja först var lina, andrea och hanna med men vi tappa bort dom och sen åkte dom hem ._. Men jaja, jag & marie hade kul endå! Köpte en skjorta, typ världens mysigaste v-ringade tröja, och ett par svarta chinos. Ikväll ska jag & marie sova hos curr. Vi ska ha skitkul ^^

MEN. Jag saknar min älskling så jag håller på att bli knäpp :c kom hem NU!♥



matt han är cool! och snygg!
för snygg.... *dregla*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0