en sista!!

- Tio frågor om mig

 

Vad heter du i andra namn? maria

Har du några piercingar? Vart? naj

Sover du hellre tillsammans med någon än själv? nu ja..

Väljer du filmkväll framför utekväll? beror på

Vad tycker du om med dig själv? att jag är smart. seriöst

Din sämsta egenskap? egoistisk

Är du dag eller natt människa? typ varken eller

Vad har du på dig just nu? top & trosor

Är du nöjd med ditt utseende? funkar väl

Vad vill du ändra med ditt utseende? mitt hår och min näsa

 

 

 

- Tio frågor om dina vänner

 

Vem vet allt om dig? jossi och gabriel

Vem skulle du vilja träffa just nu? vet inte 

Vem saknar du mest just nu? jossi och gabriel 

Vem av dina vänner bor längst ifrån dig? harry

Vem krama du senast? maggie hundbebi

Vem står dig närmast? jossi (av kompisar)

Vem vill du träffa oftare? jossi hih

Vem är mest partyprisse? hmm

Vem ringer du när du är ledsen? gabriel eller jossi, fast gillar ej att ringa folk när jag är ledsen

Vem är snyggast? felicia heh

 

 

Sover du med dörren öppen eller stängd? stängd föfan

Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? ja

Tror du två ex kan va vänner efter dom gjort slut? ja

Skulle du vilja vara berömd? sometajms

Har någon sett dig i underkläder dom två senaste dagarna? ja

Skulle du kunna ha sex med den personen du senast fick sms av? nej

Brukar du tänka innan du talar? gör det oftare nu iaf :)

Känner du någon som är oskuld? 

Skulle du vilja tatuera dig? jaa

Har du någon av motsatta kön att berätta allt för? yes

Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem fyra på morgonen? ja

Tror du andra tycker illa om dig? finns väl några som inte kan hantera min otrolighet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0