madness

har fått 3 unika besökare!! wooow! 

Haha nej, driver bara. Vill inte ha massa besökare, vill mest bara skriva lite.
Kom nyss hem, har tillbringat helgen med min gulliga pojkvän och sovit där i två nätter. Vi har mest bara slappat och myst, gossigossiiii


Alltså. Jag kan ju inte blogga seriöst, förutom när jag ska skriva av mig haha, så vi kör ett test woopwoop!

 

 

SKULLE DU HELLRE :

1. pierca näsan än tungan ? – alltså tungan är ju snyggare, men skulle ej vilja ha piercing där.
2. Vara seriös än rolig ? – rolig :)
3. dricka röd eller grön mjölk ? - grön
4. brinna upp eller drunkna ? – vet inte..
5. umgås med dina fiender eller föreldrar ? - föräldrar? x)
SVARA ÄRLIGT :ja.

1. är du kär i nån ? – ja 
2. sol eller måne ? – sol
3. vinter eller höst ? – höst :)
4. vänster eller höger ? – höger
5. soligt eller regn ? – sol
6. vaniljglass eller chokladglass ? - choklad, men beror ju på lite :)

OM DIG :

1. hur mkt är klockan just nu ? – 18.44
2. fullständiga namn ? - Sara Maria Norbäck
3. Vart vill du bo ? - London eller Sverige..
4. hur många barn vill du ha ?- 2 eller 3 :)
5. vill du gifta dig ? – såklart!
6. rullar du spagetti eller skär du den ? – typ ingenting eller, bara käkar den som ett mongo hahah
7. har du ätit sushi ? – yes
8. lyssnar du på nu ? – pink floyd - learning to fly (bästa låten, så till mina 3 unika besökare; LYSSNA
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - 5 tror jag dock äter jag inte flingor hihi
10. humör ? - trött..

HAR DU…. DE SENASTE 24 TIMMARNA :

1. kysst någon ? – ja :)
2. sjungit ? - if i was your boyfriend i'd never let you go
3. blivit kramad ? – japp!
4. känt dig fånig ? – hehe ja :)
5. saknat någon ? – saknar väl alltid någon lite :)
6. dansat galet ? – nej..
7. klippt håret ? – nää :)
8. gråtit ? – nej
9. ljugit ? – neh 
10. blivit kysst ? - ja <3

GREJER :

1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? - ja
2. har du en hund ? – jaa voffsii
3. sover du helst sj eller med någon ? - med gabriel, annars själv haha
4. tror du på spöken ? – ja.

Det var väl ett otroligt intressant test?
Ska berätta en sak, älskar att göra sånahär test, är så sjukt underhållande när man har tråkigt..

Men nu ska jag kolla på The Dark Knight, ciao!
skola imorn, köttttaaaaa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0