#Test #YOLO

 

vad har du på dig?
mina fina rutiga shorts och en gosig grå hoodie

Hur mår du?
braa

Vad önskar du just nu?
att nian blir bästa året!

vad har du ätit idag?
mozarellapizza - såndär ristorante fryst, godis, fläskotlett, potatis, gurka, sås, mackor

vad ska du göra imorrn?

gå på upprop i skolan wihoo och sen in till stan med vänner :)

och på söndag?
ingen aning, träna skulle jag tro

vem saknar du?
jossi och panda, och andra människor jag inte sett på ett tag dåå

senaste köp?
7up och godis

vad skrattade du senast åt?
min hund som ville följa med in på toaletten

vad grät du senast åt?
när jag läste på aftonbladet om en liten 8-årig tjej som säljer lemonad och ger pengarna till välgörenhet :')<33
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15285408.ab ) och ja, jag är blödig 

vem sov du senast med?
gabriel

vad läser du just nu?
sms 

senast sedda film?
batman begins<333 bästa ever

Vilken svordom använder du mest?
fan, fitta :/

Vem var den senaste som ringde dig?
gabriel

Har du dejtat någon av en annan religion?
jag vet inte, tror inte det.. men gabriel är ateist och jag är agnostiker så typ.. näeh

senast 3 inkomna sms?
'Läget fina Sara Fox Norbäck?'

'Hahaha asså ja älskar din bror till hund<33'

'Du.Har.Mens'

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
'Toypudel:3'

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Går i grundskolan, men historia brää !

Vilken är din favoritfrukt?
jordgubb<3

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

johan palm :/

Vad är du rädd för?
fåglar 

En person du tycker är snygg?
christian bale

Blir du lätt svartsjuk?
kanske typ lite ibland

Din favoritkaraktär ur en seribe?
Tom i desperate housewives, soet<333 Nej, Gaby i DHW :)

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
amanda

Vilket språk hade du velat lära dig?

hmm, engelska med brittisk accent 

Vad för sorts killar faller du för?
asså jag vet inte, 30+ haha men asså idk

Vart vill du åka just nu?
låter väl som världens tråkigaste människa men vill åka till wasington och gå på muséer

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
vene, fyllde år för inte så längesen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0