vi kör en till hörni

0. Först och främst, lovar du att svara ärligt? ja
1. Namn: sara
2. Ålder: 15
3. Var bor du? sundbyberg
4. Bor tillsammans med: min famil
5. Husdjur: hund
6. Färg på ditt hus: bersch typ
7. När är du född? 97
8. Klass:  9an efter sommaren!
9. Vilket år tar du studenten? orkar ej räkna
10. Något jobb? nje
11. När gick du upp imorse? 10.30 duktig
12. När ska du sova? snart
13. Duschat idag? nej
14. Pussat eller kramat någon idag? ja
15. Vad har du ätit idag? macka, oboy, souvlaki, chips, vaniljkex, cola, va nyttig
16. Dagens klädsel: kamouflagejacka, blus, jeans shorts, converse
17. Dagens smink: mascara
18. Dagens sötnos: jossi
19. Dagens roligaste: när jossi och jag dampade över programmet småkryp
20. Har du många vänner? jorå
21. Vem kramade du senast? maggie bebihund
22. Vem saknar du? jossi, gabriel dom personer jag träffade idag lol
23. Vem pratade du senast med i telefon? far
24. Vem fick du senast sms från och vad stod det? marcus - godnatt ungmö:)<3
.
FAVORIT...
25. ...film: the notebook eller stardust..
26. ...låt: U2-ultraviolet(light my way)
27. ...mat: grekiskt
28. ...dryck: julmust
29. ...färg: röd
30. ...tv-serie: dhw
31. ...stad: london
32. ...land: england tror jag
33. ...ämne i skolan: historia
34. ...tv-program: älskar dokumentärer haha
.
SENASTE...
35. ...personen du tänkte på? nu började jag tänka på amanda
36. ...gången du grät? nån timme sen, så vacker låt
37. ...pizzan du åt? igår, tre kronor<33
38. ...gången du var i Göteborg? 9 aug
39. ...gången du var i Stockholm? är där nu
40. ...gången du duschade? igår
41. ...gången du sov? imorse
42. ...personen som såg dig gråta? gabriel tror jag
.
BLANDADE FRÅGOR...
43. Svart eller vitt? vene
44. Hund eller katt? hund
45. Ut och festa eller hemma och mysa? beror ju på hur man känner lix
46. TV-spel eller datorspel? dator
47. Pussas eller kramas? hmmm
48. Lunarstrom, Helgon eller Playahead? sariizen@pea
49. Big brother eller Paradise hotel? bb
50. Har du svart eller blont hår? blont
51. Har du blå eller bruna ögon? gröna
52. Choklad eller lakrits? choklad
53. Göteborg eller Stockholm? vet inte faktist
54. Högerhänt eller vänsterhänt? högerhänt
55. Cocacola eller fanta? cola
56. Pizza eller kebab? KEBABPIZZA<3
57. Randigt eller prickigt? randigt
58. Älska eller älskas? älska
59. Leva eller dö? leva
.
ANTAL..
60. ...personer du älskar? orkar inte räkna, men mina vänner, min familj, gabriel, vovven, släkt
61. personer du hatar? kan inte hata en människa, 
62. ...glassar du har ätit på en dag? hmm
63. ...gånger du har haft minnesluckor? rätt glömsk men har ofta det på fyllan
64. ...prov du fått full poäng på? ganska många, det är en viss standard
65. ...personer du saknar just nu? två, eller egentligen fler men w/e
66. ...gånger ditt hjärta har brustit? många, men bara en gång "på riktigt"
67. ...Nämn en festival du vill gå på? någon med bra band? ;D
.
VEM...
68. ...träffade du senast? mor
69. ...sjöng du senast för? gabriel, beds are buuurning
70. ...hade du senast msn-konversation med? hahaha msn
71. ...spelade du senast TV-spel med? säkert marie
72. ...vill du ta med dig på en romantisk resa? hmm.. ryan gosling, robert downey jr, jude law, christian bale, näärå bara gabriel <3
73. ...vill du kasta en sten i huvudet på just nu? för trött för att kasta nån sten på idioten, hon är inte värd min ansträngning hahah
74. ...förtjänar att dö? en svår fråga, men breivik är väl inte så förtjänt av sitt liv dock är han ju sjuk
75. ...är du söt? givetvis
.
VAD...
76. ...gör dig glad? mycket saker :)
77. ...gör dig ledsen? dåliga saker, fan va jobbig fråga
78. ...vill du helst göra nu? krypa ner och sova brevid någon..
79. ...önskar du att du slapp göra? börja skolan igen
80. ...vill du ha nu? lycka och vetskap om vad jag vill
81. ...önskar du dig i födelsedagspresent? vene, fyllde nyss år
82. ...längtar du till? COLDPLAY <3
83. ...tycker du om dina betyg? rättså
84. ...ångrar du i ditt liv? att jag inte tänker mig för alltid
85. ...är det bästa som har hänt dig? jossi och gabriel <3
86. ...kan du förbättra? mycket enligt mig
87. ...är den högsta summa pengar du någonsin har vunnit? 50kr
88. ...finns precis framför dig just nu? ajfån
89. Vilket är det högsta betyg du har fått? A
90. Hur mycket är klockan nu? 03.27 D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0